smurfens-dag

Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

Då var det den förbannade solen då.

Av Åsa Rönning Mickelsen - 19 mars 2011 13:09

Det dröjer inte länge till förrän man får höra det ifrån en och annan att hade inte solen   hit och dit.Jag gläder mig till att den äntligen kommer på riktigt.Dom små snödropparna/snöklokkerna står så fint på rad och har slagit ut nu   

Stolta och fina står dom här alla tre små,underbart.  

Jag   sitter på altanen i solen gööööött och läser lite i boken som kom på posten idag Maskepi heter den,massor av härliga mönster och ide´r men en del får ögat njuta   och jag skall sticka färdigt min tröja i lin/bomull först sedan får vi se vad som sker  .   

 Jag skulle så rackarns mycket idag men det får bli en annan dag så jag bara mååååste sitta i solen  . Glenn   stack av till en kompis,prosjekt kan jag tänka mig uti landsbyggden,gott med en man   som har lite att pyssla med så pysslar jag med mitt.

Nu blir det bokläsning och kaffe på solsidan .Kram hopp o hej soltjej     

  

 
 
Kim

Kim

20 mars 2011 13:49

Låter som själagodis att sitta på altanen med kaffe, bok och sol!
Och alla "måsten" finns kvar så dom kan alltid vänta lite till ;-))
Mitt hus är riktigt smutsigt nu, men idag är det Söndag och på Söndagar tror jag bestämt att det står i nån gammal bok att man inte ska jobba ;D

Du får fota hela bänken den ser ut att vara i min smak.
Lite mer sol och värme och det blir en öl där istället!

kram på dej soltjejen!

http://varmt.bloggplatsen.se

Åsa Rönning Mickelsen

21 mars 2011 10:23

mm m härligt med öl på den bänken också kan jag sägaalla måsten hehe kommer i andra hand såååå mycket pedant som jag är hehe.bild kommer på go bänken,den där gamla boken har ett bra inslag med att helga söndagen glömde bara droppa in i körkan på morron hehe,kram du med som heller inte hinner alla måsten i tid

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Rönning Mickelsen - 15 februari 2012 13:32

  Idag var det så att halv elva kaffet satte sig i strupen,seakinghelikopter och luftambulans kom lågt över taket här så jag trodde kopparna trilla ur köksskåpet av vibrationerna. Det är så att ett Flirt tåg har vid provkörning spårat ur mellan dä...

Av Åsa Rönning Mickelsen - 13 februari 2012 23:09

Att vakna idag var inget gött,hade så ont i skallen att det gick ned i ryggraden, kunde tro att man varit på en rejäl baluns med bara dryckesvaror     ,men icke . Har varit lite dassig ett par veckor så nu var det tydligen grand finale för ALLA baz...

Av Åsa Rönning Mickelsen - 12 februari 2012 15:29

Antingen har jag för lite att göra eller för mycket att göra eftersom det inte bloggas så ofta som jag tänkt mig,jag kanske rent av inte har något att blogga om  men skit samma lite livstecken får man ge ifrån sig ibland  .  Det är kaos som alltid ...

Av Åsa Rönning Mickelsen - 29 december 2011 21:02

AAAAHHHHHHH vilken härlig dag det varit  . Om det är så att någon kommer på mig med att Åsa   du har sagt att du inte tycker om vintern, så är det bara lögn hela vägen. Gissa om jag ÄÄÄÄLSKAR vintern ! Hehe med vissa förbehålll ja,där kom den. Sol  ,...

Av Åsa Rönning Mickelsen - 25 december 2011 17:56

Nu ser jag igenom min blogg,har ju inte varit inne på månader. Har jag varit upptagen eller har det inte hänt något tro?    Om sanningen skall fram har det väl hänt både ett och annat i positiv riktning,har väl varit så glad att jag hållit det hemlig...

Ovido - Quiz & Flashcards