smurfens-dag

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Söndag

Av Åsa Rönning Mickelsen - 19 juni 2011 23:07

Ja då var 60 årsfesten igår avklarad med mycket gott att äta  och många goda skratt bland samtliga som var med    . Killen   som fyllde 60 fick en mycket efterlängtad present som Glenn   och hans fru   jobbade på att få fram tillsammans med alla som ville ge honom denna istället för något annat.

Presenten var en gammal Fordson traktor från någonstans på 1930talet med järnhjul,det finns inte många kvar av denna som är orginal och faktiskt fungerar. Glenn   fick lite att bita i där när han skulle jaga fram denna traktor men ta mig tusan det fixade han(denna gången med) Han blev så glad killen   när han packade upp traktorn som stod på släpkärran invirad i presenning.

För någon är detta en stor järnhög med skrot men för den som vet är detta en guldklimp i det skick den nu är faktiskt,riktigt kul.

  Vi hade otrolig tur med vädret sol   hela dagen och när det var dags att droppa av kom det litegranna regn,

en mycket trevlig fest.

Förresten har jag aldrig varit på någon dålig fest så denna var lika fin som alla andra.    

Dagen har varit lugn och skön för övrigt lite planering på telefon med våra gäster     som kommer till midsommar,det skall bli så rooooligt jag gläder mig. Nu är det kvällen och jag skall ta en macka, inget mer från mig iafton på denna blogg .

  Tänker på den som rök på disken efter festen igår hahahaha finns ju ett val som ni ser.Hopp o hej     

 
 
Ingen bild

Myran

20 juni 2011 23:21

Din Glenn han är inte dålig han. Fantastikt bra gjort. Tala om originella presenter.
Kram Inger

Åsa Rönning Mickelsen

27 juni 2011 15:42

Så sant han blev så glad och nu har Glenn varit hos honom lite då och då och plockat på denna härra traktorn hehe

 
Kim

Kim

25 juni 2011 15:29

Stora killar stora leksaker!
Härligt för honom med så fina kompisar!!

Hoppas midsommar afton var fin!

kram

http://varmt.bloggplatsen.se

Åsa Rönning Mickelsen

27 juni 2011 15:41

haha ja det är gott dom små killarna har varandra och sina leksker höhö

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Rönning Mickelsen - 15 februari 2012 13:32

  Idag var det så att halv elva kaffet satte sig i strupen,seakinghelikopter och luftambulans kom lågt över taket här så jag trodde kopparna trilla ur köksskåpet av vibrationerna. Det är så att ett Flirt tåg har vid provkörning spårat ur mellan dä...

Av Åsa Rönning Mickelsen - 13 februari 2012 23:09

Att vakna idag var inget gött,hade så ont i skallen att det gick ned i ryggraden, kunde tro att man varit på en rejäl baluns med bara dryckesvaror     ,men icke . Har varit lite dassig ett par veckor så nu var det tydligen grand finale för ALLA baz...

Av Åsa Rönning Mickelsen - 12 februari 2012 15:29

Antingen har jag för lite att göra eller för mycket att göra eftersom det inte bloggas så ofta som jag tänkt mig,jag kanske rent av inte har något att blogga om  men skit samma lite livstecken får man ge ifrån sig ibland  .  Det är kaos som alltid ...

Av Åsa Rönning Mickelsen - 29 december 2011 21:02

AAAAHHHHHHH vilken härlig dag det varit  . Om det är så att någon kommer på mig med att Åsa   du har sagt att du inte tycker om vintern, så är det bara lögn hela vägen. Gissa om jag ÄÄÄÄLSKAR vintern ! Hehe med vissa förbehålll ja,där kom den. Sol  ,...

Av Åsa Rönning Mickelsen - 25 december 2011 17:56

Nu ser jag igenom min blogg,har ju inte varit inne på månader. Har jag varit upptagen eller har det inte hänt något tro?    Om sanningen skall fram har det väl hänt både ett och annat i positiv riktning,har väl varit så glad att jag hållit det hemlig...

Ovido - Quiz & Flashcards