smurfens-dag

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Åsa Rönning Mickelsen - 31 mars 2011 14:16

Jag kan bara säga att när jag igår påstod att våren var kommen ljöööög   jag som bara den,idag är en ny dag och med den massor av snö att det går an.    

Inget bra detta här men fortfarande inbillar jag   mig att våren SKALL vara på väg eftersom det är ny månad i morgon,April april din dumma sill jag ka lura dig vart jag vill,är beredd som alla andra år på någon lögn som man skall ta med hull och hår och skrattas ut för at -gick du på den lätte mossan va! Lättlurad och lättpåverkad av natur hö hö  .Ett lätt offer med andra ord  . Det enda som är sant varje 1 April är att ungarnas farfar fyller år så det var aprilskämtet den dagen när han föddes.Grattis till honom.

 Var en runda hos Fysioterapeuten idag en ny som jag fått då min andra gått i pension  ,snacka om att vara inne på en lättare wrestlingrunda hos denne nye,men lika engagerad som min förra så det känns tryggt, vi jobbar mot samma mål   att då få med benknotorna hem i en pööse efter behandling haha.Inget avfall på fel plats.

Jag har startat på biodlarkursen   och gått två måndagar på rad,mycket mycket engagerande och intressant vill jag säga vi har en teori till sedan skall vi ut med odlaren på praktik som skall bli väldigt spännande.Har varit intresseras av detta men liksom allt annant inte kommit så långt och inte haft någon kontakt i det här ,fick av en händelse en som hållit på i nu två år varje fall att berätta och lotsade mig in och nu är jag med brinnande iver på gång,har två kompisar i Falkenberg MoJ som också börjat så nu är vi igång på båda sidor.Ikväll bär det av på gymnastiken igen så dagen är fullpackad och i morgon härlig fredag för alla. Kram på er alla från en som kan tralla     

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards