smurfens-dag

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Åsa Rönning Mickelsen - 9 mars 2011 17:11

var uppe inatt vid 03 och tittade ut fy så dimmigt    jodå kl 07 var "dimman" snööööö,det hade snöat så inni den ,ja det håller då depressionen över vintern igång skall gudarna veta å andra sidan vad gör den ködden uppe i det blå för att ändra på detta väder?Han är väl på semester i Thailand     jagar damer     och dricker öl   och äter gammal flådd anaconda skitgubben gud,ja nu hädar jag så ett oväder av skunkskit kommer enbart över mig  . Å andra sidan kan jag inte säga Käre gud   då han eller vem som hämtar tillbaks alla fina människor och glömmer skitstövlarna,tror jag kommit över detta kristna koko elände o för mig idioti och lever i nuet med att vi måste vara medmänniskor och tänka /hjälpa varandra och värna om miljön så gott vi kan,blir sliten på allt som varit med han på körset,det är för mig nu här som gäller.Nog för idag om den förbannade religionen som bara skapar kallabalik.

Hade en mysig prat på telefon med C idag innan jag skulle till fysioterapeuten  , allt var bra i stugan således vi pratade lite om att få fem minuter till en träff i någon av våra stugor, skall bli mysigt. Förreseten jag pratade med min  husbonde Glenn   om att två dagar i veckan var gympa/trimkvällar så han höll detta i minnet,-jaha du säger det du kärring   tror du att gammal höna som gympar/trimmar blir som en kyckling på nytt? hahahaha gökskallen har en struts när trimmen/gympan är klar till att sätta en fot i   rö ö öven hans hahaha,fin han tuppen/hanen pytt pytt.Psst småfet e han med hahaha.

   Har ätit en kladdig men god tacomiddag Douglas o hans kompis M o Leander var väldigt nöjda vi gamla tycker det är gott och äter det lite gammaldags med kniv o gaffel i röran hehe,fasen om man får det på ålderdomshemmet darrande i händerna och löständer på det hahahaha vilken röra kan knappt vänta. Nu skall jag sticka vidare på nästa handledsvärmare till Kim .Hej svejs innan det blir vår tar det väl ett år

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards