smurfens-dag

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Åsa Rönning Mickelsen - 15 mars 2011 20:17

 Ibland hinner man inte sätta sig och blogga då klockan går för fort.Jag var en tur hos Fröydis,vi skulle fixa en vikning på ett sjalprosjekt som enligt oss båda gick i stöpet,vi slog ihop intelligensen och den stoppade vid råskratt och lättare vikning och därav är prosjektet ännu obehandlat,så kommer dn att förbli en enda stor god sjal att ha över axlarna sommar som vinter.Varför ödsla smä grå celler på ting som ändå inte blir som man tänkt ..ohh nej. Har stickat klart en halsduk i ett kul garn med knoppar och lite glitter i i melering av rött lite grått o ett stänk cerice i den.  

Den är finare i verkligheten än på foto. Jag har satt en del frö idag som jag fick av Fröydis kaffe och pelargon luktärt och fler som jag just nu inte kommer på namnet på hoppas det kommer något litet. dagen har varit så solig och skön ,satt lite på altanen och kände mig lite bränd i ansiktet när jag gick in,solen är inte att leka med nu för den bränner rejält.Jag har fått MC vårkänslor så det knakar om det ,det var nämligen asfalt i år igen under all jä..la snön och då kommer man in i ett sugg att bara få dra iväg på en premiärtur,vinden lukten till och med koskiten luktar "gott" när våren kommer. laddar up lite lätt för porslinsmålningskurs som hägrar så roligt det skall bli. Ingen bebis till Mimmi o henrik ännu hon är en luring den lilla. Jag lägger in några bilder till från mässan då det var helt omöjligt att få in några sist .

Nu när vårkänslorna yrar i var kropp så kommer killarna med det klassiska uttalet - nu har VI VÅR i luften flickor var har ni er??. Kram o hejhopp vårsnopp 

  

  

  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards