smurfens-dag

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Åsa Rönning Mickelsen - 10 mars 2011 13:05

Det är helt dimmigt vitt utanför fönstret av snö ,det snöar så stilla ingen blåst. Det är ju så att Mars kan vara lynnigt med att ligga mittemellan vinter och vår,men mer snö kan vi vara utan , här är fortfarande nu ca 70cm.

Min älskling står i garaget i vinterförvar ännu likaså den som står bakom .Tänkte en tur till mc mässa i Lilleström på Lördag med min kompis F o M skall bli jättekul och bilder kommer nog in här kan tänkas. Har en dålig dag idag men men imorgon är en ny dag och då startar jag om på noll så får vi se. Skall på gympa/trim med syrran Pia idag aaaaallt för att vi skall komma i hahaha bikinin   och kunna äta mjukglass/softis         i stora lass och bli som vanligt igen till vintern kommer hö hö .idag blir det inte mer så jag sätter mig lite och stickar på pulsvärmarna till Kim så dom kommer på hennes handleder så fort så möjligt. Hopp o hej glada mej hehe  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards