smurfens-dag

Direktlänk till inlägg 18 juni 2011

Inget särskilt

Av Åsa Rönning Mickelsen - 18 juni 2011 16:04

Dagen idag är som den gågna veckan bara att det då är Lördag och lite blåst med en hel del sol som går i moln när man minst behöver det, skulle man nu ligga ute för att sola kan jag garantera att man hade blivit randig hehe när solen håller på att blinka på det viset.   Tjejjorna och ungarna har stuckit på tusenfryd i Oslo idag 1 st manfolk   är också med men inte min. Vi skall på 60 års partaj ikväll vilket skall bli jättekul    , såklart när man som mest skulle behöva någon av snörrungarna     som kör en dit och hem så skiter det sig dom är upptagna som jag skrev tusenfryd och en boende i göteborg(lång väg hihi) och grabbarna dom två är på   chaufförsjobb en i vårt lilla Norge och den andre ut i europa, så inse fakta mossan va´ ingen har tid hahaha en mor har tagit sin tid till 6 barn och 6barn har inte tid att köra gammalt folk på kalas, alltså kör mor själver för dit och hem ska á med gubbtrasan  .

Till saken hör att jag är en jävel på att dricka brännvin väldigt sällan och väldigt lite haha och  Taxi blir lång väntetid i dag/kväll då det är Färdern en seglats tävling från fasen vet vad till Horten så taxi har fullt upp redan och då en bit ut i natten då det är för lite bilar anser jag. Hahaha en taxi till var och en som skall ut kanske. Bra sås reder sig själv som sagt och bra kärring med.  .

Rapport kan följa från 60årsfesten hehe men då i cencurerat format i morgon.

Kram på er alla, hejhopppillesnopp  

  Den eviga och obesvarade frågan i livet: vem kom först hönan eller ägget ? Säg det den som kan.

 
 
Ingen bild

Inger Myrén

18 juni 2011 23:00

Ha det så trevligt på festen och jag tror att du ska vara nykter så du kan ta hand om gubben din.
Kram!!

Åsa Rönning Mickelsen

27 juni 2011 15:43

Hahaha japp jag körde hem så vi hittade rätt hus

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Rönning Mickelsen - 15 februari 2012 13:32

  Idag var det så att halv elva kaffet satte sig i strupen,seakinghelikopter och luftambulans kom lågt över taket här så jag trodde kopparna trilla ur köksskåpet av vibrationerna. Det är så att ett Flirt tåg har vid provkörning spårat ur mellan dä...

Av Åsa Rönning Mickelsen - 13 februari 2012 23:09

Att vakna idag var inget gött,hade så ont i skallen att det gick ned i ryggraden, kunde tro att man varit på en rejäl baluns med bara dryckesvaror     ,men icke . Har varit lite dassig ett par veckor så nu var det tydligen grand finale för ALLA baz...

Av Åsa Rönning Mickelsen - 12 februari 2012 15:29

Antingen har jag för lite att göra eller för mycket att göra eftersom det inte bloggas så ofta som jag tänkt mig,jag kanske rent av inte har något att blogga om  men skit samma lite livstecken får man ge ifrån sig ibland  .  Det är kaos som alltid ...

Av Åsa Rönning Mickelsen - 29 december 2011 21:02

AAAAHHHHHHH vilken härlig dag det varit  . Om det är så att någon kommer på mig med att Åsa   du har sagt att du inte tycker om vintern, så är det bara lögn hela vägen. Gissa om jag ÄÄÄÄLSKAR vintern ! Hehe med vissa förbehålll ja,där kom den. Sol  ,...

Av Åsa Rönning Mickelsen - 25 december 2011 17:56

Nu ser jag igenom min blogg,har ju inte varit inne på månader. Har jag varit upptagen eller har det inte hänt något tro?    Om sanningen skall fram har det väl hänt både ett och annat i positiv riktning,har väl varit så glad att jag hållit det hemlig...

Ovido - Quiz & Flashcards