smurfens-dag

Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

Vilken härlig dag

Av Åsa Rönning Mickelsen - 5 mars 2011 12:17

     skiner så mycket den bara kan idag och det är +7* .Snön glittrar faktiskt väldigt fint i solen trots att jag inte tycker om snö,men inifrån och ut är det ju okej,till och med varmare inne hehe. Har ringt och grattat min flicka   som är 31 år idag,en hygglig prat är alltid gott oavsett väder och vind. Douglas har två klasskompisar hos sig idag     det blir väl lite spel   mellan utegångarna kan tänka. Fick en bokhyllesektion igår av min kompis F o hennes mamma I   som jag satt i källaren ,nu jäklar skall här bli "ordning" hahahaha som alla andra gånger,tror jag är för mycket Pippi långstrump   för det men jag försöker. Glenn  var som vanligt uppgiven över mina bravader,känslig kille innerst inne han hahaha. Nu lockar faktiskt   . Har haft kaffegäst här precis i govädret Glenns  kompis T   var inom en tur, lika galet kul var gång med den mannen och hans galghumor. Min stora flicka   och hennes man går lååååång promenad för det har dom blivit tillsagda på förlossningen, är det så att liten  skall komma i det snaraste? Vi väntar spänt. Min dotter och hennes man fick snällt gå hem och vänta barn,ja då väntar väl vi med. Stack en tur till affären och på väg hem bara måste jag titta in i blomsteraffären   ,där var det en hoya (porslinsblomma) som adopterades så klart  .Nu är gubben  hemma så nu blir det något gott till middag och sen avkoppling.

 
 
Ulrika

Ulrika

5 mars 2011 12:45

Oj. Har ni såpass med snö just nu?
Här har det äntligen smält bort en del. Det är ju faktsikt grönt under det vita :-O

UTanför köksfönstret har jag just nu 13.6 grader, i solen så klart :-)
Solen skiner. På gott och ont faktiskt. Blev en aning sur när jag såg allt damm som yr runt... :-(

http://nollkollcarlsson.wordpress.com

Åsa Rönning Mickelsen

5 mars 2011 14:44

Ja ännu ligger det mycket snö men med plusgraderna skall det väl ge sig litegranna hoppas jag. Ja under det vita är det gräs och på vägen asfalt haha. men solen plussar på härligt idag.Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Rönning Mickelsen - 15 februari 2012 13:32

  Idag var det så att halv elva kaffet satte sig i strupen,seakinghelikopter och luftambulans kom lågt över taket här så jag trodde kopparna trilla ur köksskåpet av vibrationerna. Det är så att ett Flirt tåg har vid provkörning spårat ur mellan dä...

Av Åsa Rönning Mickelsen - 13 februari 2012 23:09

Att vakna idag var inget gött,hade så ont i skallen att det gick ned i ryggraden, kunde tro att man varit på en rejäl baluns med bara dryckesvaror     ,men icke . Har varit lite dassig ett par veckor så nu var det tydligen grand finale för ALLA baz...

Av Åsa Rönning Mickelsen - 12 februari 2012 15:29

Antingen har jag för lite att göra eller för mycket att göra eftersom det inte bloggas så ofta som jag tänkt mig,jag kanske rent av inte har något att blogga om  men skit samma lite livstecken får man ge ifrån sig ibland  .  Det är kaos som alltid ...

Av Åsa Rönning Mickelsen - 29 december 2011 21:02

AAAAHHHHHHH vilken härlig dag det varit  . Om det är så att någon kommer på mig med att Åsa   du har sagt att du inte tycker om vintern, så är det bara lögn hela vägen. Gissa om jag ÄÄÄÄLSKAR vintern ! Hehe med vissa förbehålll ja,där kom den. Sol  ,...

Av Åsa Rönning Mickelsen - 25 december 2011 17:56

Nu ser jag igenom min blogg,har ju inte varit inne på månader. Har jag varit upptagen eller har det inte hänt något tro?    Om sanningen skall fram har det väl hänt både ett och annat i positiv riktning,har väl varit så glad att jag hållit det hemlig...

Ovido - Quiz & Flashcards